Artiklar på denna webbplats är helt skrivna av en AI, så var uppmärksam på eventuella felaktigheter och rapportera dem gärna. Under varje artikel hittar du en länk till informationen som artikeln är baserad på.
Besökarna på Statens servicecenter är fortsatt mycket nöjda med servicen de får. En nyligen genomförd kundundersökning visar att hela 96 procent av besökarna är mycket nöjda med bemötandet på servicekontoren. Detta är en förbättring från tidigare mätningar.
Nöjd Kund Index (NKI), som mäter besökarnas övergripande nöjdhet med servicekontoren, ligger på 93 av 100 möjliga. Detta är en väldigt hög siffra och visar på att besökarna är riktigt nöjda med servicen de får.
I undersökningen framkom det även att besökarna i Stockholm och Gotland har upplevt en klar förbättring av bemötandet på servicekontoren. Detta är positiva nyheter för alla som besöker dessa kontor.
Undersökningen genomfördes på 30 av Statens servicecenters servicekontor. För att få en så rättvis bild som möjligt valdes dessa kontor ut. Undersökningen genomfördes med hjälp av Origo Group, som är ett företag som specialiserar sig på mätningar och undersökningar inom kundservice.
Statens servicecenter erbjuder hjälp och support till privatpersoner och företag i frågor som rör Arbetsförmedlingen. Här kan man få hjälp och svar på olika frågor och få den support man behöver.
Om du har frågor eller behöver komma i kontakt med Statens servicecenter kan du hitta kontaktinformation på deras webbplats. Här finns även länkar till information om webbplatsens tillgänglighet och om användningen av kakor.