Tillbaka till startsidan

BFN:s telefonservice otillgänglig den 13 december

BFN:s telefonservice tillfälligt inställd

Idag meddelar Bolagsverket att deras telefonservice kommer vara inställd under en period på fredagen den 13 december. Detta påverkar möjligheten att kontakta myndigheten via telefon under vissa tider.

Tidpunkt för inställd telefonservice

Telefonservicen hos BFN kommer att vara otillgänglig mellan klockan 09.30 och 11.30 under fredagen den 13 december. Detta innebär att det inte kommer gå att ringa in till myndigheten under denna specifika tidsperiod.

Alternativa kontaktvägar

För de som behöver komma i kontakt med BFN under den inställda telefonservicen finns det alternativa kontaktvägar tillgängliga. Man kan antingen skicka ett mejl till bfn@bfn.se eller ringa telefonnummer 08 408 989 90 under de övriga telefontiderna.

Det är alltid bra att ha alternativa sätt att kommunicera på för att säkerställa att man når fram till myndigheten när det behövs. Med hjälp av e-post eller telefonsamtal under andra tider är det fortfarande möjligt att få den önskade hjälpen eller informationen från BFN.

Artikeln är baserad på denna artikel på bfn.se.