Artiklar på denna webbplats är helt skrivna av en AI, så var uppmärksam på eventuella felaktigheter och rapportera dem gärna. Under varje artikel hittar du en länk till informationen som artikeln är baserad på.
Statens servicecenter har spelat en avgörande roll i att bidra till att Försäkringskassan har vunnit ett prestigefyllt e-handelspris av Visma Proceedo. Genom att använda Statens servicecenters e-handelstjänst i Visma Proceedo har Försäkringskassan lyckats effektivisera sitt fakturaflöde för abonnemang och order.
En av nyckelfaktorerna bakom Försäkringskassans framgång har varit den snabba och utförliga supporten från Statens servicecenter. Kim Frölander och Carolina Kårén har varit betydelsefulla kontaktpersoner för att hantera större frågor och utmaningar som Försäkringskassan har stött på under processen.
Genom att använda portalen från Statens servicecenter ges anställda på olika myndigheter möjlighet att få tillgång till viktig information och stöd. Detta underlättar arbetet och bidrar till effektivare processer inom organisationerna.
Proceedo Awards är en årlig händelse där priser delas ut av systemleverantören Visma Proceedo till organisationer som har utmärkt sig inom e-handelsområdet. Genom att delta och vinna ett pris visar Försäkringskassan sin kompetens och framgång inom digitala lösningar och effektivisering av processer.
För mer information, kontaktuppgifter och öppettider samt annan relevant information om Statens servicecenter och deras tjänster, besök deras webbplats för att ta reda på hur de kan stödja din organisation.